Jaaaa jag vet

att det var länge sen jag skrev här ;) . Har inte haft lust bara .. Idag var jag me Kevin till dagis på inskolning . Han tyckte det var jätte roligt , han brydde sig inte alls i mamma o pappa :P Det blir inskolning hela veckan , o på fredag ska jag lämna han där själv ett tag . Det kommer nog bara gå bra tror jag , han är inte svår så ! På torsdag ska jag o Kevin träffa Effa o Milo , var ju ett tag sen nu . Och så ska vi träffa Mathilda o Nadia på fredag :) Ska bli kul . Träffa lite folk , inte bara vara vi liksom ! Nästa vecka börjar jag skolan me , hehe ska bli riktigt kul att göra något annat om dagarna än att bara gå hemma . Men som sagt , jag är INGEN pluggmänniska , avskyr att plugga . Men måste man så måste man . Så äre ju bara ! Ska ta tag i körkortet me , MÅSTE börja me de . Vill så gärna ha de . Men då blire ju ännu mera plugga :S Jaja det löser sig i vilket fall :D Hmm jaa , äre nått mer som händer i mitt liv ? :O Öö Nae tror inte de , ganska dött än så länge .. Men får se om jag skriver imorrn igen . PussoHej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0