Jaha vad gör man ?

Nu är Kevin vid sin pappa han ska vara där hela veckan :( hur ska jag klara mig ? ? ? Men måste ju tänka på Kevin , han mår nog bara bra utav det . Men kommer vara så himla tomt utan han , inte få vakna med att mysa med min underbara son . Äh jag vänjer väl mig , kanske ?

Skolan imorgon , shit vilken ångest jag har :/ ska bli kul o jag ser fram emot det men har ju gått hemma så länge så ska man börja skolan . Känns sjukt mysko !

Nae bara massa gnäll utav mig idag hehe ; ) Kan inte alltid vara positiv . Moho !

Älskar min underbara son <3 mitt allt

Pussis

Kommentarer
Postat av: tillah.

Ta tid för Dig själv. Det behöver man alltid som småbarns förälder. Gör något kul för dig själv :)

2009-08-17 @ 22:17:03
URL: http://tillahfjant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0