Skolan

Tjolahopp : ) Första skoldagen avklarad , det gick jätte bra : ) Var kul . Längtar faktiskt tills imorgon , hehe . Känns bättre än vad jag trodde det skulle göra . Så himla skönt att gå i samma klass som Frida o Lillasyster :D Inte så stor klass var vi heller 10 st :P 10 tjejer me . Haha ! När vi kom hem ifrån skolan käka vi nudlar , sen gick vi o vila o vaknade typ 7 haha :P Ja vafan inte van att gå i skola ju . Men man vänjer sig väl . Hoppas jag . Första veckan Kevin är vi sin pappa också , känns så himla tomt här hemma o så tyst :( vet inte hur jag ska klara mig utan honom en hel vecka men får väl gå :D Blev bjuden på fest vid Frida på fredag ska nog gå dit så jag fördriver tiden med något i vilket fall . Alltid kul med fest o jag har ju inte Kevin så det är ju fritt fram. . skulle egentligen varit med dig :( 

Imorgon är jag o fia bjudna på plastparty , det ska bli skoj har aldrig varit på de . Finns väl alltid något man vill ha :D Ska bli kul .

Kevin mammas lilla prins du är mitt allt , ska göra allt för att du får den bästa uppväxten . jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

You , Me and Friajda , klassens pajaser =D

2009-08-18 @ 22:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0