Tack

Tack Sofie för att du fixade till min blogg : ) är super nöjd !

Idag har det inte hänt så mycket , har varit en sväng till netto o så var vi hem till Tobbe en sväng me Kevin . Han är ju så pappakär : ) . Lämnade Texas vid Tobbe också så han skulle vänja sig vid nya lägenheten , tomt utan han här hemma :(
Imorgon blir det lugnt , mysa med min underbara son . Är så himla tacksam för att jag fått en sån fin o underbar liten pojke , han är verkligen det bästa som hänt mig  , utan han vet jag inte vad jag hade gjort ! Älskar dig min fina Kevin <3 
 Jao de var allt för idag , hehe . Pusshej

Kommentarer
Postat av: Sofie, Miltons mamma <3

Älskar er fruktnsvärt mye ska ni veta <3 Ni betyder jätte mye för mig och Milton

2009-08-15 @ 21:57:34
URL: http://miltonsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0