Flytt !

I helgen blir det flytt , var och skrev på idag att jag skulle ha lägenheten ! Ska flytta till en 2a på dunderbacken .. Tobbe och Jag kom fram till att vi ska bo särbos prova ifall det blir bättre så :) Ska bli skönt att flytta och få ha sitt eget , kunna göra vad man vill när man vill , och hur man vill :D haha . Så i helgen har jag väl fullt upp med att fixa i lägenheten :) Sofie och hennes mamma hjälper mig mycket , så himlans tacksam är jag för de .. TACK !<3

Kevin har varit på jätte bra humör dom här dagarna , jätte skönt :) Min lilla prins .. Just nu ligger han ju såklart och sover , ska också lägga mig snart ! Och nu tror jag Milton somna med , han är jätte duktig han också :) sötungen .

Skulle egentligen åkt till dalarna i helgen me , men nu kan jag ju inte hoppas ni i dalarna inte tar illa upp :) Jag får komma en annan helg ..:) Saknar er så mycket .

Nae nu ska jag försöka sova .. Uppdaterar KANSKE mer imorgon ;) Puss PussLove you my friend <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

hehe älskar dig me gumman.. finns allt här för dig <3 ( GAAH va du tvungen att ta den bilden ler.. du mosar mitt huvud haha)

2009-01-30 @ 14:24:27
URL: http://miltonsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0