Hellu

Hejhej , nu har jag fixat en blogg till mig och min son Kevin :) Här kommer ni få läsa lite om hur vårat liv ser ut :D

Idag åker jag och Kevin hem , vi har varit i dalarna hos våran familj ! Tobbe ville inte vara utan Kevin längre än tills idag och det kan jag ju förstå , skulle aldrig klara av att vara utan Kevin i flera dagar .. Och just nu sitter Kevin i mosters knä och river i lite sakar , han älskar verkligen sin moster <3  Kommer sakna vår familj från dalarna idag när jag åker hem ! Men vi ses ju snart igen , och syster ska ju ändå flytta till Finspån i sommar :) Så kul de ska bli .. Jag och fisen kan inte vara ifrån varandra haha :D vi har alltid hängt ihop ! Det kommer vi nog aldrig att komma ifrån ..
Kevin vaknade kl 8 idag , det var så himla skönt för han har varit lite jobbig dom senaste nätterna !
Nej har tyvärr inte tid att skriva mer nu , men skriver kanske när jag kommit hem ! Älskar Tobbe , och våran underbara son Kevin <3 ..

Have a nice day !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0