Söndag !

Hej hej . Idag har jag , Tobbe , Kevin och Kevins farmor varit och handlat lite mat ! Behövdes fyllas på ;) Har ränsat lite kläder som Kevin har vuxit ur , får be Sofie komma hit och ta lite kläder till Milton om hon nu behöver det ! :) hon har me mycket kläder till honom haha ! Är ju så kul att handla babykläder :) ...
Igår så var jag och Tobbe själva Kevin var vid farmor .. Han hade varit jätte duktig sovit från 9 på kvällen fram till 8 på morgonen :) Duktiga killen ju ! Är så stolt över min prins .. Älskar verkligen att vara mamma .. Men blir inge syskon till Kevin förens om nått år .. Ska börja plugga , 3 år phuu :/ men måste ju .. Bara att bita ihop , ska på möte på bergska på fredag me , ska söka linje :D Fast på ett sätt känns det roligt att jag ska börja plugga igen , efter ha varit hemma så länge nu ..Och i helgen ska jag och Kevin till dalarna de ska bli nice , är där ganska ofta ju :) Men kul är de .. Nae du , nu orkar jag inte skriva mer , det här tangentbordet suger ! Får trycka på tangenterna för fulla muggar .. haha .. Ha det bästa Puss !Tyvärr blev denna fina bild suddig ! Men älskar den min fina son är lite finklädd i kläder som han fått av moster Fia ! Älskar dig Kevin .

Kommentarer
Postat av: Sofie & Milton

Hej! Självklart tar ja gärna emot kläder, de vet du. Milton har växt så snabbt så har fått tagit bort MASSA kläder så han har faktiskt inte så mye. Såg mer ut än va de va faktiskt. Puss o kram

2009-01-28 @ 14:13:52
URL: http://miltonsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0