Städa !

Hellu där ! idag har jag bara städat skulle egentligen gått på gruppen idag men kände att jag inte hade tid ! Ska iaf dit nästa vecka , är så roligt att vara där tycker jag ... Hade tänkt mig att jag skulle försöka att hinna me och gå ut o gå , får se hur det blir med de ! Men skulle vaara skönt att röra på sig hihi :) Imorgon kommer Micka hit , får se då vad som händer snacka lite skit tror jag ;) som vanligt .. Så ska jag väl betsämma en tid jag och Petra kan ses nån dag , har tänkt mycket på dig saknar dig ! vafan vi var rätt ofta förut och nu nån gång ibland bara men det blir ju så , jag har barn du jobbar ! Kan inte göra mycket åt det ! Men skulle vara roligt om vi försökte ses lite oftare iaf .. :)

Och imorgon blir mitt lilla hjärta 6månader :) stora killen älskar dig massor , du är mammas guldklimp , släpper dig aldrig <3 massor med kärlek till dig

Tänkte gå ut nu och ta en cigg , hörs PussHej !

Älskar dig mammas underbara Kevin<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0