DALARNA !

Hellu , har varit dålig på att uppdatera :P :( Har bara inte haft tid , och har inte bredband hemma vid mig heller !
Jag och Kevin är i dalarna nu iaf ska stanna här ca 2 veckor :D Sen när vi kommer hem så ska vi flytta , vi ska flytta till en trea , med uteplats också :D Den Sofie tippsade mig om , jag och sofie kommer att bo precis bredvid varandra .. haha det ska bli nice . Då har vi inte långt ifrån varandra :D
Det känns lite jobbigt nu också , mycket som har hänt på så lite tid .. mår just nu inte alls så där jätte bra ! Men som tur är så är jag lycklig lottad att ha min son , att vakna upp till han varje morgon är fantastiskt ! Han får mig att må bra igen ! Han är mitt allt den lilla grodan hihi :D Älskar honom så himla mycket <3

Annars så står mitt liv ganska så still inte så mycket som händer .. Uppdadaterar om något nytt händer i mitt liv , pussokram !


Kommentarer
Postat av: Sofie

Älskar er så mye Ida, Milton och ja är lyckligt lottade som har dig o Kevin i våra liv. Du är min bästa vän och ja hoppas de förblir så. Saknar er massor, längtar tills ni kommer hem. Hälsa alla.. Puss o kram

2009-03-02 @ 12:36:23
URL: http://miltonsmamma.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej, såg vad du skrev till Sofie... det gör jag gärna!

2009-03-12 @ 11:06:12
URL: http://emmasvirriga.blogg.se/
Postat av: ida

rätt fränt att du heter ida och har en son som heter kevin, eftersom jag har bestämt att om jag får en son ska han också heta kevin :D

2009-03-18 @ 19:22:56
URL: http://vakili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0