DEPPIG!

Ja så är det , just nu sitter jag här vi datorn saknar min son :'( Jag har dubbelsidig lunginflamation , har legat på sjukan haft hög feber , hade jag åkt in en dag senare hade det inte vart säkert jag varit här idag . Jag är så förbannat envis vill inte åka till sjukan i första taget ! Men det gick bra , förutom att det kommer ta ca 4-5 veckor för mig att återhämta mig . Och då sa läkarna att dom inte trodde jag kommer orka ta hand om min son på dom veckorna själv i vilket fall ! Så nu är jag kvar i dalarna medans min son är vid sin pappa i finspång ! Har aldrig varit utan han så här , han är mitt allt vet inte hur jag ska klara mig utan han:( .. Jag åker hem till finspång så fort jag jag kan andas bättre ..Och kan ta hand om mig själv ! Kan det bli bättre ? :S verkar inte så .. Och på det så har min son också lunginflamation , men han är redan bättre tack och lov för de ! Hade väl räckt med att jag var sjuk , tydligen inte . Har ingen aptit längre är bara deppig hela tiden , ja tycker lite synd om mig själv så där som man kan göra ibland ! Vad ska man annars göra när man mår som man mår ?
Har slutat rökt kommer aldrig börja med skiten igen , ska börja ta hand om min kropp istället .
Kanske inte så roligt att läsa ett sådant inlägg men jag är deppig och delar gärna med mig läs eller inte ..

Saknar Sofie o Milton me . Längtar tills jag kan komma hem ..

Älskar min son Kevin

Kommentarer
Postat av: elvira johansson

usch då! :o krya på dig, ida <3

2009-05-27 @ 17:56:58
Postat av: Sofie

vi saknar er oxå gumman. Är me deppig när ja inte har er i närheten :( Vill att ni ska komma hem.: Lider verkligen me dig, jävla typiskt att du skulle åka på den där skiten.. Älskar er <3

2009-05-27 @ 23:01:16
URL: http://miltonsmamma.blogg.se/
Postat av: Frida

Krya på dig gumms, Saknar dig. <3

2009-05-28 @ 15:45:42
URL: http://imdoublenature.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Krya på dig, <3 länge sen man träffade dig nu.. miss!

2009-06-01 @ 20:10:36
URL: http://mathiiiiiiiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0