Länge sen , som vanligt ;)

Heeeeej ! Har inte skrivit på jätte länge nu , jag vet att jag skrivit att jag ska bättra mig men gör det aldrig, på att uppdatera bloggen alltså . Jag skriver när jag har lust o det får bli så =D !
Jag har iaf flyttat till dalarna , till er som inte vet ;) . Jag trivs redan jätte bra . Känns som att jag kom hem igen , att jag varit på besök i över två år i Finspång . Är stolt över mig själv som tog beslutet att flytta hem hit . Jag är en mycket bättre mamma känner jag , piggare gladare. Men synd att man var tvungen att flytta ifrån några nära o kära . Men var tvungen ! Tänkte att jag skulle åka o hälsa på någon helg . Då jag har skjuts dit o hem. Skulle vara trevligt !

Har så himla ont i mitt knä efter i lördags , usch vad spriten kan göra med en ;) ! HAHA . Får skylla mig själv . . Hade iaf jätte trevligt , måste göras om ! .

Har min lillasyster här dagligen o det är jätte roligt . Vi går jätte bra ihop nu , bättre än när hon bodde hos mig i Finspång . Hm konstigt ;P . Så hon kanske kommer att bo här vid mig , vi skulle prata mer om det sen. . Just nu står hon o lagar mat , mums för är riktigt hungrig ! Och Kevin ligger o sover han var så himla trött mitt hjärta , fast han sov rätt länge :S Äh han är fökyld så han kanske känner sig lite hängig . . Han kan ju också vara trött efter att ha haft syster mamma o systers barn på besök . .

Börni min underbara hund , som kan vara mindre underbar ibland ;) Hihi nevars . Han fick nå ryck åt mig för några dagar sen vet inte vad som flög i honom . Men pappa var övertygad om att han testade mig . Hur som helst efter de har han varit jätte snäll , o i lördags var han hos min pappa en liten stund o busade med vovvsarna . Såååå han trivdes ;) . Min systers barns pappa ska komma hit någon dag med hans hund så dom får träffas . Kommer se så roligt ut . Börni är en stor hund o Molly är en liten hund . Måste ta kort på de iaf . HAHA !

Och sorry har massa nya bilder på min son min hund osv. Men kabeln till kameran som man för över till datorn är BORTA!  Måste fixa en ny :P När jag fixat de kommer det ut nya bilder ....

JAJA . Får se när jag uppdaterar nästa gång;) .

Ska äta mat typ NU .
Pussis !


Kommentarer
Postat av: Fia

Ja vi funkar mkt bra ihop nu skit bra , men det kanske berodde på Finspång att vi inte funkade i finspång !! Äh jag vet inte hehe



Puss fia

2009-11-16 @ 12:59:57
URL: http://enstolttjej.blogg.se/
Postat av: Effa

Vad roligt att du skriver lite så vi får veta hur du har det :) skönt att du mår bra och trivs :)

2009-11-16 @ 23:56:30
URL: http://mammatillmilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0