Seg dag ..

Hallåhallå . Idag har det varit en grymt seg dag . Syster o barnen kom på besök på förmiddan o käka lunch med oss . Efter de gick jag lillasyster o Kevin o vila lite : ) ! HAHAHA över 3 h sov vi :S shiit , snacka om panik när man vaknade o klockan var halv5 . Var bjudna bort till syster på middag ju . Var bara att hoppa upp fixa sig lite sen gå dit .. Var inte där så länge för hon skulle lägga sina barn , ville ju inte störa :P äh vi ses varje dag ändå så . Hihi , så roligt att se barnen leka o gå så bra ihop . Fast ibland är dom mer som syskon ju . . Så söta så !

Kevin sover och jag o lillasyster ska bänka oss framför tv:n . Det är ju andra avenyn idag o det är ju verkligen ett måste ... =D

Är så tacksam över att jag har min fina son att vakna till varje dag , han är mitt allt . Min underbara sötunge<3

Ha de . Pyssssssssssssssssssss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0