4dagar kvar

Hejhopp !! nu äre 4 dagar kvar till julafton och jag har inte köpt en enda julklapp än ;-) .. HAHA . Typiskt mig att vara ute i sista sekund med allt . Men ska åka till borlänge på onsdag och handla , åker med pappa o Fia. Det ska bli skoj att umgås lite.
Kevin ska också följa med såklart , så få smyga lite med julklapparna han ska få =D .

Idag har det inte hänt så mycket , har varit ute o lekt med Kevin .. Så på eftermiddan var vi och åt hos mamma. MUMS ! ÄLSKAR hennes mat .. har mest fixat lite hemma o tagit det lugnt .. hade tvättstuga idag men det tog syster på sig .. Snällt =D Tack för de lillsyster <3

Nu på kvällen så duschade jag Börni också haha !! det uppskattade han verkligen , eller inte . Men var tvungen att snygga till han lite innan julafton .. haha ! Min goshund ..

I veckan blire att träffa underbaraste vännen Christine också , saknar dig !! Har inte träffat henne på ett tag nu för hon har varit sjuk , typ en vecka sen vi sågs .. Hon kanske också skulle följa med till borlänge , de skulle vara skojsigt .. <3<3

Kevin håller på att prata om tomten hela tiden så får se hur det blir på julafton .. hur han reagerar om han blir rädd eller om han blir glad .. haha . Förra året var han inte ett dugg rädd , han bet bara i skägget på ''tomten'' då .. Min prins !
Han har blivit så duktig , han pratar hela tiden och man förstår verkligen vad han säger ! Så sjunger han jätte mycket.. Är så himla stolt över honom .. Han är verkligen det finaste jag har <3 Älskar dig Kevin..

Nepp nu ska jag fixa mig innför natten för imorgon ska jag på möte .. Pussohej !!

         Min tomtenisse förra julafton<3 så liten han var..                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0