Bakat !

Hejhej ! Idag har det var en jätte trevlig dag , vaknade gick ut med Börni ! Gick till syrran o tog en kopp kaffe sen hem.. Efter ett tag kom mamma hit med Kevin , sen Syster o Barnen .. Vi bakade pepparkakor , barnen var så duktiga så :-) så himlans söta när dom satt där o fixade med sin deg .. Så hade vi julmusik på också , så mysigt ! Sån julkänsla man fick .. Just nu håller jag på att fixa med maten , blir potatis fisk o kall sås : ) MUMS !!
Kevin var så trött så han fick vila en stund , gör inget om han är vaken längre ikväll . Det är ju lördag ! Sofia är iväg o handlar lördagsgodis till han också :-)

Igår sov Kevin hos mormor , det är första gången han sover borta hos någon annan iaf när han vart vid mig :-) När han varit vid sin pappa har han ju sovit borta .. Det gick jätte bra , halv 11 somnade han haha . Han tyckte det var så roligt att sova där. 
Så jag passade på att åka till några vänner där dom tog med sin hund o jag tog med Börni så släppte vi dom vid en stor fotbollsplan :-) oj så han trivdes , han var helt slut sen när han kom hem haha !
Jag o Fia tog det lugnt o kollade på en bra film:-) Efter de gick vi o la oss och snackade en massa skit ...

Nae , nu ska jag slänga in fisken i ugnen :-) får se om jag uppdaterar mer sen ..

Älskar min underbara son<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0