Gott nytt år !

Jahapp , sista dagen på det här året ! Säger en sak , nästa år ska bli mitt bästa :-)
Är så himla mycket jag skulle vilja skriva här men som jag inte kan .. Är lite mycke just nu men försöker så gott jag kan att lägga all min energi på min underbara son <3 älskar honom mest utav allt. . Kan inte förklara hur lycklig jag är som fått äran att vara mamma till just han .. !!

Ikväll blir det att fira nyår med min son , syster , maria o nick . Ska bli underbart , äta lite gott kolla på raketer o jaa bara vara :-) Ingenting är bättre än att fira med sin son , mysigt som bara den :-)

Ska ta o städa upp lite innan maria o nick kommer hit :-)

Älskar alla mina nära o kära .. Ni vet vilka ni är


GOTT NYTT ÅR !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0