Jösses !

Hallå där : ) !! har inte haft tillgång till dator då jag varit hos min kusin ett tag nu .. hehe  . Kom hem idag , både Kevin o Börni tyckte det var skönt att komma hem . Mina älsklingar <3 ! Har haft det jätte trevligt hos kusin , vi har tagit det lugnt o kollat på twilight typ 10 ggr ;) Edward i filmen är ju så grymt snygg ! ;) Hihi , grrr !

Har kommit fram till att jag nog måste köpa en ny säng till Kevin , då han kan klättra ur sin spjälsäng. Vaknade idag av en dunk , då hade min lilla älskling klättrat över o ramlade såklart o gallskrek rakt ut :( HJÄRTAT ! . Det var dock resesängen han klättrade ur . Men vågar inte direkt riskera att han slår sig något mer . Han fick ingen bula eller ingenting som tur är ! 

På torsdag åker min prins till sin pappa , han ska vara där tills på söndag : ) !! Kul för dom båda två .. Måste bara säga att jag tycker Kevin har väldens bästa pappa . Fast vi varit osams mycket o vi har sagt det ena med det tredje om varandra så menar jag det inte . Han är bäst ! Är så glad över att Kevin har honom som pappa . . =D 

Måste se till att handla julklappar också , har inte handlat en enda ännu :P Men det ska jag ordna hihi ! Får se vad jag o Tobbe hittar på att köpa till Kevin också .. Något roligt iaf : ) Måste hitta på något till Engla o William också , om jag inte skulle vara med på Sofias julklappar till dom !  Äh får se , ska se till att åka till borlänge någon dag o fixa de :D skulle vara kul att åka dit.. Har inte varit där på ett bra tag ju .. Måste också köpa nå fina kläder till Kevin som han ska ha på julafton : ) tror jag vet vad jag ska köpa.. Han blir iaf inte tomte denna jul . Det ska vara ''finkläder'' denna jul :D . .

Imorgon ska jag förmodligen träffa Denice , får se hur det blir ! . Ska med syster efter lunch till arbetsförmedlingen iaf .. Så det blir fixat någon gång , fyfy min slarver :( .. Men allting ordnar sig !


Nae nu ska jag göra mig iordning för att krypa ner i säng ! Godnatt allihopa ..

Synd att det är så här , jag älskar dig ! -Mamma-


Kommentarer
Postat av: Stephanie

ida vi lär ses nån dag :)

2009-12-09 @ 20:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0