Hemma !

Hejhej , igår kom jag och Kevin hem ifrån dalarna .. Det var rätt så skönt , men saknar min familj i dalarna . Ska försöka åka dit lite oftare .. Idag ska vi och kolla på en lägenhet åt min lillasyster , hoppas den ser bra ut :) ska ta med digitalkameran så vi kan ta kort på den och så att Sofia får se hur den ser ut ! Sen vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på idag , ta det lugnt bara tror jag ! ut och gå ska vi iaf , måste hålla igång nu när jag har börjat med min gi .. Än så länge funkar det jätte bra , har hittils gått ner 3,2 kg o det är bara på 5dagar :D Hoppas det fortsätter så .. Bara att hålla i .. Haha tror det kommer gå bra iaf .. Tänkte ta och fixa min blogg sen när jag har tid , och vet hur man gör ! nae nu ska jag ut o ta en cigg , sen kolla på oz ! Älskar min son Kevin och min sambo Tobias obeskrivligt mycket ! Och Texas såklart
Min underbara son

Kommentarer
Postat av: fiia

Hihi saknar er :) . Jag har gjort ett kollage på Kevin som jag har hängt upp på mitt rum =) . Å Lägenheten I LOVE IT ,hehe . / Fia

2009-01-11 @ 17:46:40
URL: http://fiasroligablogg.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Åhh söötnos =D

2009-02-05 @ 13:27:14
URL: http://mathiiiiiiiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0