Idag

Hellu , dagen började med att jag och Kevin vaknade typ 9 :P Skönt med lite sovmorgon men känns ändå som att dagarna tar slut alldeles för fort . Vi käka frukost sen gick vi till lekparken o lekte med syster o barnen : ) Lika trevligt som vanligt . Efter de gick vi till affärn o handlade lite som behövdes till lunchen . Kära syster bjöd på lunchen idag igen :P Pannkakor , mums! . Kevin åt inte en bit han avkyr pannkakor hehe . Trodde nästan alla barn åt de .
efter lunchen gick vi hem o hämtade Börni för att gå till stan o hämtade systers telefon som någon hade lämnat vid polisen. Den försvann i lördags när vi var ut . Vilken tur hon hade :) ! guud skulle inte klara mig en dag utan min telefon .. ; ) !
Sen gick vi hem , o då fick vi besök utav mamma : ) Trevligt. Syster o barnen kom också förbi då en sväng .. Kul för barnen att leka så mycket . .

Nu har jag precis lagt Kevin , och hade tänkt att sätta mig och titta på tv . Måste ju se mammas pojkar =D . Så himla kul .. HAHA ! Kanske uppdaterar en gång innan jag lägger mig . Vi får se hur de blir ;) . Pusspusspusspuss ! 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0