Test !!

Tänkte ta o härma Carrowww.svenssonfamiljen.blogg.se o göra lite test ; )

Allmänt test 1

Hur bor du: en tvåa på 61kvm
Brukar du komma i tid: Beror på vart jag ska ;)
Hur lång är du: 166,5 =D
Kan du laga mat: Jo men hatar de :/
Vad jobbar du med/pluggar du: Inget
Vad har du på dig just nu: Jeans o linne
Har du någon fobi: Nee
Hade du en bra kväll igår:Ja hade jag väl 
Vilket är ditt senaste inköp: Kmr inte ihåg :O
Din favoritdryck på morgonen: Beror på vilket humör jag är på 
Var fick du dina senaste pengar ifrån: De ni !
Har du sovit i din egen säng inatt: Yes
Vad hade du sönder senast: Hm :S ?
Vem snackade du med senast: Syrran
Varm favoritdricka: Varm choklad ;P
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: Baccardi Breezer Vattenmelon
Saknar du någon just nu: Min underbara vän Sofie Lagerbäck!
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Inte vet jag .
Någon jag stör mig på: ?
Intressen: Mitt barn , djur , musik mm
senaste person du kramade: Min son Kevin
Senaste person du ringde: Syster
Senaste person som ringde dig: Lillasyster
Vad drack du senast: Ett glas mjölk
Vill du ha barn: Har redan en son , osäker på om jag vill ha fler.
Längtar du till din nästa födelsedag: Finns inget att längta till !
Har rakat dina ben någon gång: Ja
Är du sugen på något nu: Neepp
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 2 koppar kanske
Använder du hudkräm: Japp, ibland !
Attraheras du av män med skägg: Njae :/
Micro-pop eller poppa själv: Micro-pop
Brukar du baka: Neej
Röstade du i det senaste valet: Neej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Jaa det är jag : ).
Vilken låt lyssnade du senast på: Kommer inte ihåg !
Har någon annan sovit i din säng inatt: Lillasyster
Vad tycker du är äckligt: Spindlar
Har du pengar på mobilen: Aa det har jag . Abonemang :D

Allmänt test 2

Vilken svordom använder du mest? Faan
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? -
Var köper du dina matvaror ifrån? Willys för de mesta
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Jag skulle hellre ta bilden
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Jaah , finns mycket så vet inte
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Tror inte det
När var senast någon stötte på dig? Pass
Vad åt du till middag senast? Pasta o Korv
Kan du vissla?  Japp
Tittade du på tecknat när du var liten? Ja det gjorde jag
Äger du några popband t-shirts? Nej det gör jag inte
När flög du senast? Har aldrig gjort de
Pratar du några andra språk? Nee inte direkt.
Har du gråtit offentligt? Ja det har jag
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Aa det vill jag 
Vad har du med dig in på bion? Sällskap , popcorn ;)
Vad har du för väder? Regn
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? -
När sov du senast på golvet? hmmmm ?
Vilken är din favorit drink? Ingen spec
Gillar du din boendesituation? Jadå duger ;)
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? MYCKET :D
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Needå
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Njae ;)
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 19år
Tror du på liv på andra planeter? Jaa , kanske ;)
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Ryck upp dig =D
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Njae skulle nog inte våga.
Tycker du om att krama folk? Krama är mys
Äger du en digitalkamera? Ja det gör jag =)
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?Japp , bra irriterande
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Neej förfan , kött är gott =D
Är du mörkrädd? Ibland.
Tre saker du alltid har med dig? Mobilen , cigg , tändare !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0