. . . . . . . . .

Hallå , har inte uppdaterat på länge länge sry för de :( men har inte haft mycket att skriva om så inge kul då. Jag har äntligen kommit fram till hur jag ska göra med mitt liv eller lite iaf , jag ska flytta . Så förmodligen blire flytt den 1 nov. Om inte tidigare ! Jag ska flytta till dalarna , det är där jag har min kära familj och det är där jag hör hemma. Känner att det är de bästa jag kan göra , för just nu så har jag kommit i en väldigt jobbig period.
Där jag bara mår dåligt , gråter , gör ingenting , sover. Och tyvärr så har det gått ut över några personer som är mig väldigt nära , förlåt för de :( . Jag vet egentligen inte vad jag har att må dåligt över , jag har mina underbara son som jag älskar mest utav allt. Han gör mig lycklig det gör han , men det är något inom mig som gör mig helt sjukt deppig. Det var länge sen jag mådde så här. Hoppas det går över för annars går jag sönder :'( !!

Jaja slutpratat om tråkigheter. Men ville bara skriva av mig lite : )
Kevin blev 14mån i måndags , gud vad tiden går fort . Vart tar all tid vägen ? hehe . men det är underbart . Han har ju blivit så stor , han pratar en massa man förstår verkligen vad han säger och vad han menar. Så går han ungefär hela tiden , och han har en riktig gullig stil när han går. Ah jag är så glad över att jag har honom i mitt liv min underbara son. Går inte att förklara hur mycket jag älskar honom och hur mycket han betyder för mig det går bara inte . Men det gör jag över hela min kropp. Vet inte hur jag skulle klara mig utan mitt lilla charmtroll han gör min dag <3

Nu har jag uppdaterat lite iaf , och jag ska försöka bli bättre på de :D
PussoKram / I


 


Kevin precis nyfödd , bästa känslan underbaraste jag varit med om<3


Kommentarer
Postat av: Fiiia

Hihi ska bli så kul att du och kevin flyttar hit : ) <3 han är ju så himla gullig ibland känns det som det är min egna son ^^ speciellt när han sitter i mitt knä och lyssnar på jag är en gummibjörn :P. Fast han inte är min son så kommer han alltid betyda mest för mig även William och Engala som är ur gulliga dom ockås , ja och ted är också ur gullig :P . Är glad över mina syskonbarn så himla mycket , nu är et bara Markus kvar , se är det massa barn hihi . Älskar dig ida och kevin <3333

2009-09-20 @ 01:47:01
URL: http://enstolttjej.blogg.se/
Postat av: Mathilda

kommer sakna dig, får ta en sallad på grillen nån dag <33

2009-09-20 @ 15:31:35
URL: http://mathiiiiiiiilda.blogg.se/
Postat av: Mathilda

absolut.. de måste vi verkligen gumman! <3

2009-09-20 @ 17:07:54
URL: http://mathiiiiiiiilda.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vilket fint kort på dej o Kevin!! supersöt mommos gull!! äntligen kommer du hem, va jag ska pyssla om er. Längtat så efter er så det gjort ont i mitt hjärta. Men nu ser vi framåt o Ida, du ska se att du mår bättre snart, du får inte gå sönder, de ska jag se till. Älskar er!! puss o kram!

2009-09-22 @ 14:11:51
Postat av: isabellé

gud vad fint ida!! :)

2009-10-04 @ 23:13:23
URL: http://isabelleguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0