Glada nyheter ...

Heeej !! Blir ett snabbt inlägg nu för ska snart se film ... Fick glada nyheter idag , jag flyttar om tre månader till en trea .. Så jag slipper kolbotten för gott då .. ÄNTLIGEN !! Älskar min lägenhet känner mig så hemma , MEEN jag HATAR mina förbannade jävla grannar.. Men blir bättre när jag flyttar ...

Längtar tills på lördag , då kommer min lilla skruttunge hem .. ÄNTLIGEN !! Kärlek till ens barn är obeskrivlig... Känslan att vara mamma är underbar <3 KEVIN MALTENÄS - du lyser upp min dag , du är det bästa som hänt mig vackra underbara barn .....


PÖSSSSSSSSS !!

Kommentarer
Postat av: Sofie, Miltons mamma <3

härm apa?? eeh nja tror inte de.. har sagt hur länge som helst att ja vill ha en tattoo där.. Sen att ni hann före kan ja ju inte göra något åt.. Jo ja tyckte de gjorde rätt ont, speciellt i mitten...

2010-08-13 @ 09:23:07
URL: http://miltonsmamma.blogg.se/
Postat av: Sofie, Miltons mamma <3

ja de vet ja väl :)

2010-08-13 @ 21:14:29
URL: http://miltonsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0