Imorgon ....

Hellu sötisar :-) ... Idag har det varit en riktig slapp dag , har städat Kevs rum och fixat lite hemma sen bara glott film och råkade visst somna till sunes sommar .. Haha så kul att kolla gammla filmer som man inte sett på länge :P Igår såg jag tex sanning eller konsekvens , sen 30 november :-D någon som har filmtips på gammla filmer ?? :-D .

Ska diska snart sen ta en promenad med Börniboy .. Så skönt att gå på kvällar tycker jag , är mörkrädd men känner mig ganska säker när min vovvsing är med haha :-D <3

Och vet ni ? IMORGON kommer min prins hem , han har varit borta ifrån mamma nu i nästan två veckor .. Det är sjukt lång tid , då jag för det mesta är ifrån han varannan helg bara... Har saknat honom så sjukt mycket .. Så ska bli så skönt att få hem honom vi ska mysa hela kvällen :-) LÄNGTAR !!

 Aww mattes ''lilla'' kille :-D

Kommentarer
Postat av: Fiia

Ja typiskt när vi glor på film att du somnar så får jag sitta själv att kolla sen :P. hehe ..Jaa moster fina prins kommer imorgon ska bli skoj att få träffa han igen =) HIHI . <3

2010-08-13 @ 21:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0