Jag är tillbaka ;-)

Heeej alla söta ;-) !! Har bestämt mig för att börja blogga igen ... Har inte velat skrivit på länge då jag känt att jag inte haft ett endaste skit att skriva om .. :P Men ska ge det ett nytt försök nu och får se om jag har mer att skriva om nu .. Hihi ..

Snart börjar jag skolan , jag börjar den 16 och ska gå omvårdnad .. Är så glad över att börja plugga igen .. Ska bli såååå roligt . Lillsyrran ska också gå omvårdnad med mig .. Känns skönt för då kan vi stötta varandra när det blir som jobbigast !! Fick också veta idag att jag fått lägenhet så ska bara ringa och säga att jag vill ha den sen skriva kontrakt så är den min sen;-) Underbart att komma här ifrån kolbotten .. Usch hatar detta ställe !! Ska flytta till en trea så då får jag ett rum också haha .. Sover just nu ute i vardagsrummet tycker det är viktigare att Kevin har ett eget rum .. :-D Blir nog bra de där ... Sommarn har varit underbar , har spenderat mycket tid med familj , vänner o Kev såklart .. Men just nu är han vid sin pappa och han kommer hem på lördag , då har han vart hos sin pappa i 2 veckor .. Så saknaden efter min underbara lilla skatt är enorm ! Ska bli så skönt att få hem han <3 

Fia tittar på tv och jag blev genast inne i vad hon tittade på haha :-D tv freak som jag är ;-) så nu kan jag tyvärr inte skriva med .. Är alldeles för inne i tvn .. Uppdaterar mer imorgon förhoppningsvis..

  
Jag o Fina syster :-D


Kommentarer
Postat av: Fiia

Fasen vad kul att du börjat blogga igen idur , klart vi ska sköta skolan vi kommer klara den galant :) .. Snöööögg bild på oss du :) .. <3

2010-08-10 @ 23:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0