Mysdag ...

Hellu :-) idag började dagen men att Kevin vaknade klockan 7 , han kom ut till mig så låg vi och mös i min säng .. Tittade på bolibompa.. Klev upp vid 10 och käkade frukost sen klädde vi på oss och tog en promenad med Börni .. När vi kom in så kröp vi ner i soffan o myste framför en film .. Lejonkungen , det var verkligen en poppisfilm för han :-D pratade om Simba hela tiden haha .. Mitt lilla hjärta .. Efter de åt vi lunch sen gick vi och sov en stund:-)
Gick och mötte Malin när vi vaknade så har umgåtts med henne lite idag med , var ju ett tag sen nu .. :-/ ! Sen har vi bara myst hela kvällen .. Har varit en riktig mysdag , har varit så underbart :-) ..

Imorgon börjar skolan för mig , är lite nervös faktiskt :P var ju länge sen man gjorde något .. Har gått hemma så länge nu ju .. Men ska bli kul att börja :-)
Så börjar Kevin dagis ïmorgon med första dagen efter sommarlovet kommer nog gå bra :-) Kommer bli kul för honom att träffa alla barnen ... :-D

Ska ta och krypa ner i sängen nu , sååå skriver jag imorgon hur första skoldagen gick :-D

Pusss och Godnatt alla söta ....


Du är så söt , så snäll , så fin ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0