Snabbt inlägg ...

Tjosan !! blir ett snabbt inlägg , skolan har gått bra och klassen verkar jätte bra :-) kommer gå så bra så .. Nästa vecka börjar det riktiga schemat... Slutar 14.20 imorgon och 10 på frdag , det är nice de !! Dagis för Kevin har också gått bra men tror han tycker det är lite jobbigt mot eftermiddagarna då det inte är så många barn där då , han springer och hoppar upp i min famn när jag hämtar honom och säger att han vill hem :-) . Min lilla sötnos.. Älskar han såååååååååå , mitt gullebarn !
Börni ligger och snarkar här bakom mig , den söthunden :-) haha .. så ska ta en dusch sen springa ut med han för natten .. Måste ju orkar upp till skolan imorgon .. 

Ha det bäst alla ;-) PÖSSSSSSSS !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0